اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر اساس عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی اجرا می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: تمامی ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس تکلیف و عمق بخشی به انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

ماموریت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر اساس عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در دیدار با شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: مبنای اصلی حرکت قرارگاه تعمیق باورهای دینی و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی در روستاهای هدف است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی فراتر از یک دستگاه اداری و به دور از بروکراسی و کاغذبازی تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه انقلابی و تقویت باورهای انقلابی، وابستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت بشود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: فعالیت‌های قرارگاه باید به‌گونه‌ای باشد که به نفع مردم و انقلاب بوده و برای نظام جمهوری اسلامی اثربخشی داشته باشد.

وی تصریح کرد: احیای دین، برگزاری نماز جماعت در مساجد، ایجاد روحیه پرداخت زکات و مشارکت در امور خیر از جمله کارهای مهمی است که توسط امامان روستا باید پیگیری و تقویت شود.

شاهرخی در پایان این دیدار از تلاش و زحمات شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی که بصورت جهادی در روستاهای هدف در حال خدمت رسانی هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول